Voor de beste prestatie, start uw Android opnieuw voorafgaand aan uw afspraak. Volg vervolgens deze 10 stappen:
1: Open de RemoteCare App op Android en volg de instructies in de app.
2: Meld u aan bij uw afspraak met uw e-mailadres en wachtwoord en klik vervolgens op ‘AANMELDEN’.
3: Klik op ‘MIJN AFSPRAAK’.
Gegevens en Privacy*
Lees onze privacyverklaring. Klik op 'Akkoord' om de diensten in Oticon RemoteCare App te activeren.
* Alleen getoond indien van toepassing

4: Als de app u vraagt uw hoortoestellen met uw Android te koppelen, volg de instructies in de app.
5: Controleer uw batterijen.
Als de batterijen van uw hoortoestellen niet nieuw zijn, plaats nieuwe batterijen.
Als u oplaadbare hoortoestellen gebruikt, zorg dan dat ze volledig zijn opgeladen en houd uw oplader in de buurt.
Opmerking: Uw hoortoestel(len) moet(en) nieuwe batterijen hebben of volledig zijn opgeladen om de mogelijke fijnafstelling geheel te kunnen uitvoeren.
Ga verder door op ‘IK BEGRIJP HET’ te klikken.

6: Bereid uw hoortoestel(len) voor.

7: Wanneer uw hoortoestellen gedetecteerd zijn (indien van toepassing zowel L als R), klik op ‘KOPPELEN’.

8: Wacht terwijl de app verbindt met uw hoortoestel(len).
9: Klik op ‘Afspraak starten’ om de virtuele wachtkamer binnen te gaan en begin uw afspraak met de hoorzorgprofessional.
10: Wacht tot de hoorzorgprofessional de virtuele wachtkamer binnengaat en begin met de afspraak.

Als uw hoorzorgprofessional deelneemt aan de afspraak, zal hij/zij op uw scherm verschijnen.
Tijdens de afspraak kunt u uw eigen camera aan- en uitzetten, uw eigen audio aan- en uitzetten en tekstberichten naar uw hoorzorgprofessional sturen.
Als uw hoorzorgprofessional een externe verbinding met uw hoortoestellen tot stand brengt, gaan de grafische afbeeldingen groen branden.

Als uw hoorzorgprofessional nieuwe instellingen naar uw hoortoestellen uploadt, gaan de grafische afbeeldingen oranje branden.

Als de nieuwe instellingen zijn opgeslagen in uw hoortoestellen, zullen de grafische afbeeldingen weer groen gaan branden.

Als u en uw hoorzorgprofessional overeenkomen de afspraak te beëindigen, start uw hoorzorgprofessional de hoortoestellen opnieuw door ze uit en weer aan te zetten.
Uw hoorzorgprofessional beëindigt de afspraak en het bericht ‘Afspraak beëindigd’ verschijnt op het scherm. U kunt nu uw hoortoestellen gebruiken.