RemoteCare online counselling

Oticon RemoteCare

Vervolgafspraken
afgestemd op de behoeften van uw cliënt

Oticon RemoteCare* is een geweldige manier om:

Vervolgafspraken te houden

Online counselling of ondersteuning aan te bieden voor routinematige bijstellingen

De tijd van cliënten te besparen door het aanbieden van een flexibele service zodat uw cliënten niet naar uw winkel hoeven te komen

Een gemakkelijke service aan te bieden voor mensen die ver weg wonen of moeite hebben om naar uw winkel te komen

Uw cliënten te ondersteunen tijdens de eerste dagen en weken met hun nieuwe hoortoestellen


*Oticon RemoteCare werkt met Oticon Opn™ met firmware 6.0 of later, Oticon Opn S™, Oticon Xceed, Oticon Opn Play™, Oticon Xceed Play en Oticon Siya

Bekijk de video om te zien hoe Oticon RemoteCare werkt

 

video-about-oticon-remotecare

 

Interesse in online counseling vaststellen

Als u een cliënt heeft aangepast met Oticon hoortoestellen, geeft u toelichting over de Oticon RemoteCare service en vraagt u of hij of zij interesse heeft in online counselling. Zo ja, dan kunt u de eerste proef vervolgafspraak maken.

Eenvoudig en intuïtief te gebruiken door uw cliënten

Oticon RemoteCare is veilig en gebruiksvriendelijk. U kunt de hoortoestellen van uw cliënten real-time aanpassen en de volgende functionaliteiten gebruiken:

  • Fijnafstellen op afstand

    Verbind met uw cliënt en maak ter plekke aanpassingen aan het hoortoestel

  • Videogesprekken

    Videogesprek starten voor persoonlijke gesprekken

  • Telefoongesprekken

    Voer telefoongesprekken als uw cliënt liever geen camera aan heeft

  • SMS'en

    Gebruik de chatfunctie om korte sms'jes uit te wisselen

Werkt met iOS en Android™

De Oticon RemoteCare App werkt met iPhone®, iPad® en Android smartphones en tablets en heeft een stap-voor-stap gids waarmee uw cliënten aan de slag kunnen gaan.

Zie alle compatibele apparaten

Download_on_the_App_Store_Badge_US-UK_135x40 Download Oticon ON app in Google Play

 

Apple, het Apple-logo, iPhone, iPad en iPod touch zijn handelsmerken van Apple Inc., gedeponeerd in de VS en andere landen. App Store is een dienst van Apple Inc. Android, Google Play en het Google Play-logo zijn handelsmerken van Google LLC.

Probeer Oticon RemoteCare

Neem contact op met uw lokale Oticon accountmanager om aan de slag te gaan met Oticon RemoteCare. Bezoek onze pagina 'Support' als u hulp nodig heeft met uw huidige Oticon RemoteCare.

Meer informatie over hoe u uw cliënten op afstand kunt helpen