Oticon RemoteCare

Kwaliteitszorg afgestemd op de behoeften van uw cliënt

Oticon RemoteCare is een flexibele oplossing die ontworpen is om de hoorzorg voor u en uw cliënt eenvoudiger te maken.

Aan de slag met Oticon RemoteCare

Voordelen voor u. Voordelen voor uw cliënt

Oticon RemoteCare kan de ervaring van u en uw cliënten aanzienlijk verbeteren:

  • Tijd

    Bespaar de tijd van cliënten en optimaliseer uw dag door het aanbieden van een flexibele service zodat uw cliënten niet naar uw winkel hoeven te komen.

  • Gemak

    Cliënten kunnen vanuit hun eigen huis toegang krijgen tot geweldige zorg en hoeven geen vervolgafspraken te missen omdat ze niet naar de winkel kunnen komen.

  • Verzorging

    Sta klaar voor uw cliënten en ondersteun hen tijdens de eerste dagen en weken met hun nieuwe hoortoestellen.

  • Kwaliteit

    Kleine aanpassingen kunnen snel worden uitgevoerd, wat betekent dat RemoteCare u kan helpen de beste kwaliteit van geluid en service te bieden aan uw cliënt.

  • Videogesprekken

    Voer persoonlijke videogesprekken via de app.

  • Telefoongesprekken

    Regel telefoongesprekken als uw cliënt liever geen camera gebruikt.

  • SMS'en

    Gebruik de chatfunctie in de app om korte berichten te sturen.

  • Compatibiliteit

    Compatibel met iPhone®, iPad® en Android™-apparaten.

  • Nu beschikbaar

    In-situ audiometrie via Oticon RemoteCare

    Naast een nieuwe functie voor achtergrondgeluid die u tijdens het testen waarschuwt voor indringend geluid, kunnen er met deze baanbrekende nieuwe functie nauwkeurige metingen op afstand worden gemaakt die gelijk zijn aan de metingen die in de winkel worden gedaan. Hierdoor kan de hoorzorg die u uw cliënt verleent flexibeler zijn.

    Wat is in-situ audiometrie?

    In-situ audiometrie werkt via het hoortoestel in iemands oor en is een waardevol hulpmiddel voor het meten van gehoordrempels met behulp van de akoestiek van het eigen oor van een persoon. Met in-situ audiometrie via Oticon RemoteCare kan dezelfde gepersonaliseerde aanpassing op het oor van de gebruiker op afstand worden uitgevoerd.

    Door in-situ audiometrie uit te voeren via Oticon RemoteCare, kunt u uw cliënten een gepersonaliseerde, hoogwaardige aanpassing bieden terwijl zij in het comfort van hun eigen huis zijn, zonder afbreuk te doen aan professionaliteit of aan kwaliteit.

    In-situ audiometrie die op afstand wordt uitgevoerd, wordt op dezelfde manier uitgevoerd als in de winkel, omdat deze op dezelfde manier wordt geïmplementeerd, waarbij de functie Omgevingsgeluidsniveau ervoor zorgt dat de omstandigheden vergelijkbaar zijn met de omstandigheden in de winkel. Het belangrijkste verschil is dat de Oticon RemoteCare app als interface wordt gebruikt.

Bekijk de video om te zien hoe Oticon RemoteCare werkt

 

video-about-oticon-remotecare

 

Nagaan of er interesse is

Als u een cliënt heeft aangepast met Oticon hoortoestellen, geeft u toelichting over de Oticon RemoteCare service en vraagt u of ze interesse hebben in het gebruik ervan. Zo ja, dan kunt u de eerste vervolgafspraak voor na de proefperiode maken.

Werkt met iOS en Android™

De Oticon RemoteCare app werkt met iPhone®, iPad® en bepaalde Android-smartphones en tablets en heeft een stap-voor-stap handleiding waarmee uw cliënten aan de slag kunnen gaan.

Bekijk alle compatibele apparaten

Download_on_the_App_Store_Badge_US-UK_135x40 Download Oticon ON app in Google Play

Apple, het Apple-logo, iPhone, iPad en iPod touch zijn handelsmerken van Apple Inc., gedeponeerd in de VS en andere landen. App Store is een dienstmerk van Apple Inc. Android, Google Play en het Google Play-logo zijn handelsmerken van Google LLC.

Contact

Neem contact op met uw Oticon accountmanager voor meer informatie.

Vind contactgegevens